2014. július 9., szerda

HÍREK




Halihó!

Helyzetjelentés: Igen, jól látjátok. Minden rész eltűnt, ami szerencsére nem a sors csapása, hanem én tettem. Na de viccet félre téve, az egész blogot előről kezdem, mert nem voltam megelégedve a teljesítményemmel egy cseppet sem. Úgy éreztem, hogy kisiklott a kezem közül az irányítás, a fejemben sokkal jobb volt a történet, de sajnos nem tudtam azt vissza adni, így szeretnék tőletek kérni még egy esélyt az újrakezdéshez. Jó, feltehetitek a kérdést, hogy miért lenne jobb most? Mi változik?

Az, hogy lett egy remek bétám, aki segíteni fog nekem, hogy színvonalasabb részt hozhassak nektek. Szóval ne aggódjatok, mindenki jól fog járni. Sajnos ennek annyi a hátránya, hogy nem lesz nektek olyan érdekes. Igyekszem azért azzá tenni, új információkat is bele írni, de megértem ha leiratkoztok.  A Ti döntésetek. Kérlek értsétek meg, csak az a célom, hogy valami jobbat, minőségit tudjak alkotni, Nektek.

Az új prológust hamarosan hozom! COMING SOON!!

Köszönöm, hogy eddig is támogattatok! <3

Pippa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése